Pic de la Mina i Cambre d'Aze

Sortida amb esquís de muntanya per fer dues rutes d'iniciació, la primera per fer el Pic de la Mina (2.683 mts) desde el Coll de Porté i baixant per l'estació d'esquí del pirineu francés de Porté Puymorens.



Vistes del pic Tossal Mercader desde la nostre habitació al coll de porté.

Comencem la ruta de pujada resseguint les pistes de Porté Puymorens.

El nostre objectiu el Pic de la Mina.

Son uns 700 mts. de desnivell positiu.

Abans d'arribar a la pujada final.


Van deixar els esquis uns metres abans del cim.

Selfie desde el cim del Pic de la Mina.


El segon día anem a dormir a l'estació d'esquí d'Eyne desde on surt la nostre ruta cap al cim de Cambre d'Aze 2.753 mts.

Ens havien descuidat les pells de foca a BCN, així que ens van veure obligats a llogar esquís de muntanya (no van trobar ningú que llogues només les pells). El primer dia al Pic de la Mina vaig fer servir els esquís llogats però encara que per la pujada anaven força be (eren ultra lleugers) a la baixada vaig patir, així que el segon diaa vaig tindre la brillant idea de posar les pells als meus esquís, gran error que vaig aprendre, les pells han de cobrir completament la base de l'esquí en cas contrari no agafen gens a la pujada. (veure foto de les pells llogades als meus esquís).

Un cop a la furgo va començar a nevar.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Escalada en familia en Vilanova de Prades

Escalada a Vilanova de Prades

Escalada en el Ripollés